Place budowy to miejsca, w których szczególnie często mogą pojawiać się niewidoczne i ostre przedmioty. Stanowią one znaczne zagrożenie dla opon maszyn budowlanych. W celu zmniejszenia ilości przestoi oraz zmniejszenia kosztów napraw firma Continental wdrożyła opony hsc. Zmienione kontury opony oraz właściwie dobrana mieszanka umożliwiają pracę na nawierzchniach luźnych oraz utwardzonych. Zależnie od modelu opony hsc w rzeźbie bieżnika występują cztery lub trzy rowki. Wzmocnione opasanie opony oraz bardzo trwały karkas umożliwiają przeprowadzenie bieżnikowania. Wydłuża to znacząco przydatność opony do eksploatacji. W przypadku przedsiębiorstwa eksploatującego liczną flotę pojazdów daje to wymierne korzyści ekonomiczne. Struktura oraz układ geometryczny bieżnika zapewniają pojazdom budowlanym pewne prowadzenie oraz maksymalną przyczepność nawet w bardzo trudnych warunkach terenowych. Dzięki licznym odmianom opony te z powodzeniem wykorzystywane są w każdych nawet skrajnych warunkach klimatycznych.